Prípady využitia garancie mobility

Dovolenku som si užil aj napriek pokazenému autu. Decká mali zážitok, že sa viezli na odťahovke, no proste paráda. Komunikácia s Vašim call centrom bola veľmi dobrá, veľa vecí zariadili za mňa. GM by som odporučil každému, kto na dovolenku cestuje autom!
Vodič BMW 320dŽilina
Na obed okolo 12 si valím po diaľnici, stlačím spojkový pedál a ten zostane na podlahe. Rozsvietila sa kontrolka brzdovej kvapaliny. Hneď mi to nešlo do hlavy, nakoľko pri prehliadke vozidla som bol osobne a sám som videl, že hladina brzdovky je v poriadku. Išiel som hneď na prvú pumpu, kúpil brzdovku, dolial som ju a našlapal pedál. Pre istotu som kúpil ešte jednu, keby dačo. Išiel som ďalej. Za päť minút mi zase padol pedál na zem. Asi tridsať km nebolo odstavné parkovisko s pumpou. Chytila nás prietrž mračien! Už som sa začal báť či vôbec dôjdem. Najhoršie sú prvé momenty, keď neviete čo robiť! Najprv som volal do KL-Auta. Kajo (majiteľ servisu) ma smeroval, aby som volal na call centrum GM. Na call centre mi povedali, že do hodinky pre mňa príde odťahovka. Prišli ešte skôr...to som bol prekvapený. Odviezli ma cca 25km do najbližšieho servisu. V servise boli promptní, vozidlo hneď napojili na diagnostiku, zdvihli na zdviháku, chvíľu dedukovali závadu. A verdikt? Hydraulické ložisko v prevodovke.
Vodič Škoda OctaviaGalanta
Auto som nechal v servise, kam prišiel aj náhradný diel. Po oprave vozidla ma kontaktovali zo servisu, že keď pôjdem z dovolenky domov, nech sa zastavím a vyzdvihnem si svoje auto. Auto z požičovne som mal 10 dní. V servise sme opravené auto otestovali, previezli sa, ukázali mi nový a starý diel. Bola to skrytá závada, takže GM sa mi na to nevzťahovala. Napriek tomu všetkému som ale spokojný. Servis bol voči mne veľmi seriózny.
Vodič Hyundai iX35Cífer
Keď sa mi to stalo bola streda. Povedal mi, že v pondelok je náhradný diel v Zagrebe a v utorok uňho v servise. To je šesť dní! Začalo sa teda hľadať náhradné vozidlo. Lenže do Volva XC 90 (SUV) sa toho zmesí veľa, tak sme museli hľadať adekvátnu náhradu môjmu vozidlu. Nejaké kombi. Zo servisu ma odviezli do centra mesta pre auto. Bol to Opel Astra combi, cca 4000km, nové autíčko, žiadna vražda. Následne som vybavil ubytko v hoteli a šiel som do servisu pre rodinu.
Vodič Volvo XC90Lučenec

Skutočný príbeh o skvelej dovolenke... s Q-SERVICE!

Čo tak keď sa mi pokazí auto na diaľnici niekde pri Záhrebe, vytúžených 10 dní oddychu na Makarskej sa začína vzďaľovať. Je tu však GARANCIA MOBILITY! Príde Q-SERVICE, odtiahne auto do servisu a poskytne mi náhradné na pokračovanie v ceste. Nie je to skvelá reklama? A stačilo tak málo. Pred odchodom na dovolenku si dať skontrolovať auto v Q-SERVICE. Po celkovej kontrole auta, mi Q-SERVICE vydá GARANCIU MOBILITY a môžem vyraziť na vysnívanú dovolenku s príjemným pocitom, že niekto stojí pri mne.

A presne s takýmto pocitom odišla na dovolenku aj rodina pána Marfoldiho z Levíc. Auto si dali skontrolovať v Q-SERVICE AGV v Hornej Seči. Servis zistil, že treba vymeniť pár komponentov, aby auto bolo v čo v najlepšom stave a získalo už spomínaný garanciu. Rodinka sa po dlho očakávaných prípravách vybrala navštíviť jeden z Chorvátskych polostrovov Pelješac vzdialený 1050 km od domova. Samozrejme „čo čert nechcel“ v polovici cesty za Záhrebom v nedeľu okolo pol tretej ráno im vo vozidle praskla hadica k turbodúchadlu.

A čo bolo ďalej?

Približne sme už vedeli o akú poruchu ide pretože sa nám to už raz stalo. V tej chvíli sme mali len jedinú možnosť „vyskúšať“ zavolať na hot-line linku, ktorú sme dostali pri prehliadke. Vytočili sme mobilné číslo, kde sa ozval pán František Tomšů. Keď sme mu popísali o akú poruchu ide, ponúkol nám odťahovú službu s mechanikom. Auto sme odviezli do najbližšieho servisu, kde nám, ale chybu nevedeli v danom čase (3:30) odstrániť. Po konzultácii s pánom Tomšu bolo auto prevezené do Q-SERVICE v Karlovaci. Keď sme už vedeli že auto nebude opravené v ten deň, tak nám bolo zabezpečené náhradné vozidlo, s ktorým sme mohli pokračovať do zdarného cieľa našej dovolenky. Počas dovolenky sme využívali náhradné vozidlo a zároveň sme boli informovaní o postupe a oprave nášho auta. Na ceste domov sme ho odovzdali v servise a zobrali opravené a funkčné naše „autíčko“. Nestálo nás to ani cent navyše! Sme veľmi radi, že sme si program Garancia mobility zabezpečili a tak sme sa mali so svojimi problémami kam obrátiť. Ďakujeme Inter Cars a Q-SERVICE, že ste nám „zachránili dovolenku“!

Po Vašich osobných skúsenostiach odporučili by ste program „Garancia mobility“ aj iným motoristom?

Určite áno a už sa aj stalo. A za tie peniaze, čo sme do toho investovali, sú to super služby. Ešte raz veľmi pekne ďakujeme a v budúcom roku si určite opäť program „Garancia mobility“ zabezpečíme. Dovoľte mi, aby som za rozhovor o dobrodružnej ceste do Chorvátska s dobrým koncom pánu Marfoldimu a jeho manželke poďakoval a poprial im veľa šťastných km na cestách bez nehôd a porúch. Pevne verím, že aj na ďalej zostanú zákazníkmi Q-SERVICE.

Ako celý program Garancia Mobility vníma majiteľ autoservisu AGV siete Q-SERVICE, pán Guťan?

Vážime si, aký program pre Q-SERVICE a hlavne koncového zákazníka, ste pripravili. Je to veľmi dobrá myšlienka, ktorú treba len posúvať dopredu a vylepšovať. Keď sa motorista dostane do nepredvídanej situácie vie, že sa má na koho obrátiť a daný problém okamžite riešiť. Nie je na to sám. Zrkadlom nášho spoločného snaženia je vždy koncový motorista. Ešte raz ďakujem!

Q-SERVICE ... váš autoservis